کسب درآمد اینترنتی مطمئن

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

کسب درآمد حلال از اینترنت

آموزش ثبت نام در سایت کلیک فکس

لینک ثبت نام

روی لینک ثبت نام کلیک کنید و فیلد های مورد نظر را کامل کنید.
این سایت فارسی است و نیاز به توضیح نیست.
توجه کنید که بعد از ثبت نام باید اکانت خودتان را فعال کنید در غیر این صورت اکانت شما حذف میشود.

این سایت توسط آقای سینا کارآموز ثبت شده است میتوانید با ایمیل perfex.site@yahoo.com با مدیریت این سایت ارتباط داشته باشید.

شماره تماس پشتیبانی: 09014174720 (پاسخگویی فقط در روزهای غیر تعطیل از ساعت 10 صبح الی 18 عصر)
آدرس ایمیل پشتیبانی: fexgroupmail@gmail.com
آیدی تلگرام پشتیبانی: fexgroup@

ویژگی سایت کلیک فکس

حداقل مبلغ برداشت: بار اول 1000 تومان، برداشت دوم 5000 تومان، برداشت سوم و بیشتر 10000 تومان
هیچ قانونی برای برداشت وجود ندارد. فاصله برداشت برای تمامی عضویت ها 15 روز است.
14% سود در ماه برای زیرمجموعه های اجاره ای.
قابلیت جذب 200 زیرمجموعه مستقیم در حالت عضویت رایگان
دارای تبلیغات مناسب روزانه با قیمتی منطقی و گزینه های مختلف برای کسب درآمد.
دارای تبلیغات 2 تومانی تا 20 تومانی
وجود امتیازی به نام پولک و قابلیت تبدیل پولک به تومان
امکان واریز و برداشت به دلار پرفکت مانی و تومان

روش های کسب درآمد

این سایت دارای روش های زیادی است و همیشه دوست داشته آپدیت باشه دقیقا مثل سایت سهام فکس sahamfex

تبلیغات کلیکی و سورف

با ارزانترین قیمت به صورت اتوماتیک بدون نیاز به تایید ما آگهی خود را نمایش دهید و یا از مشاهده این آگهی ها روزانه کسب درآمد کنید.

تبلیغات آفر

اگر برای کسب و کار خود نیاز به کاربر یا زیرمجموعه دارید آفر خود را بسازید و یا از انجام این آفر ها کسب درآمد بالایی داشته باشید.

آگهی های دیوار

با مشاهده تبلیغات این صفحه ها می توانید پولک (امتیاز در سایت کلیک فکس) دریافت کنید. توجه داشته باشید که زیر 1 پولک محاسبه نمی شود و مشاهده آنها بیهوده است.

سایر روش های تبلیغاتی

در کلیک فکس همواره در تلاش هستند تا جدید ترین و قوی ترین متودها را برای شما تهیه کنند از جمله تبلیغات ورود، جعبه شانس و …

جذب زیرمجموعه

با معرفی کلیک فکس از هر کلیک زیرمجموعه جذب شده بر روی آگهی 20 درصد و یا هر خرید اعتبار آگهی 5 درصد کمیسیون دریافت کنید. این سایت دارای مسابقه زیرمجموعه گیری هم است که به افراد برتر ماه جایزه ویژه میدهد.

خرید فکس پک

سیستم جدید ابداعی سایت کلیک فکس می باشد.
نوعی سرمایه گذاری 30 روزه در سایت است که اگر یک روز کلیک اجبار آگهی فراموش شود دیگر کاربر متضرر نمی شود. فقط فردای آن روز در ساعت 24 درآمد فکس پک ها را دریافت نمیکند اما در کنار آن از عمر فکس پک ها کاسته نمی شود. برای خرید فکس پک در صفحه حساب کاربری از طریق گزینه «خرید فکس پک» اقدام کنید.

الزام کلیک روزانه:

درآمد فکس پک ها هر شب ساعت 24 به موجودی جاری شما افزوده می شود برای اینکه امروز ساعت 24 از فکس پک های خود کسب درآمد داشته باشید بایستی دیروز حتما حداقل 4 آگهی کلیکی را تماشا کرده باشید، کاربرانی که همین امروز ثبت نام کردند و یا کاربرانی که دیروز حداقل 4 آگهی مشاهده نکردند در صورتی که امروز فکس پک خرید کنند فردا شب ساعت 24 اولین سوددهی خود را دریافت می کنند لذا این دسته کاربران بهتر است امروز حداقل 4 آگهی کلیک کرده و از فردا فکس پک خرید کنند تا در همان روز خرید ساعت 24 سوددهی خود را از فکس پک ها دریافت کنند

عدم امکان ضرر کردن از فکس پک ها:

اگر یک روز یا روزهایی امکان کلیک کردن نداشتید هیچ ضرری نخواهید داشت چرا که اگر روزی امکان کلیک کردن نداشتید فردای آن روز در ساعت 24 درآمد فکس پک ها را دریافت نمی کنید اما در کنار آن از عمر فکس پک های شما نیز کاسته نمی شود به عبارتی فقط برای روزهایی که حداقل 4 آگهی مشاهده کرده باشید کاستن عمر فکس پک ها و دریافت درآمد صورت می گیرد اگر نتوانستید کلیک کنید هیچ ضرری را شامل نمی شوید.

پورسانت خرید زیرمجموعه های مستقیم:

در تمامی عضویت ها از هر خرید فکس پک زیرمجموعه مستقیم خود 25 تومان پورسانت خرید زیرمجموعه به موجودی جاری خود دریافت می کنید، برای مثال اگر زیرمجموعه شما 100 عدد فکس پک خرید کند 2500 تومان پورسانت به موجودی جاری خود دریافت می کنید.

تبلیغات کلیکی رایگان:

با خرید هر فکس یک آگهی کلیکی با 10 اعتبار نمایش فعال می شود یعنی اگر 10 فکس پک خرید کنید یک آگهی کلیکی با 100 اعتبار نمایش فعال خواهد شد

چرخه سوددهی آنلاین سایت

کلیک فکس تبلیغات کلیکی، سورفی، آفری، بنری، ورود و… خود را می فروشد.
درآمد حاصل از این فروش در راستای پروژه های کلیک فکس و پیشرفت هر چه بیشتر این بیزینس خرج در نتیجه درآمد بیشتری حاصل می شود، اعضای سایت نیز با مشاهده آگهی های کلیکی، دیوارهای آگهی، سورفی یا انجام آفر ها سهم خود را از این چرخه سوددهی کسب می کنند.

قوانین سایت

• هر کاربر فقط می تواند یک حساب کاربری داشته باشید و اینکه کاربر صاحب چند سیستم یا چند خط تلفن و اینترنت باشد تفاوتی ایجاد نمی کند در صورت رویت توسط سیستم یا پشتیبانی و هرگونه تقلب و سودجویی در این مورد تمامی حساب های کاربری مربوطه مسدود خواهند شد.
• در صورت عدم ورود به حساب کاربری خود یا عدم فعالیت بیش از 20 روز حساب کاربری شما توسط سیستم مسدود خواهد شد.
• پس از واریز وجه به کلیک فکس دیگر امکان بازگشت به حساب و برگشتی زدن وجود ندارد چرا که تمامی وجوه واریز وارد چرخه سوددهی کلیک فکس می شوند.
• افزایش موجودی خرید از طریق درگاه بانک های ایرانی: واریز از طریق تمامی بانک های ایران با حداقل مقدار 1000 تومان صورت می گیرد.
• افزایش موجودی خرید به دلار از طریق درگاه پرفکت مانی یا پی یر: در این روش مبلغ واریزی شما به صورت آنی با توجه به قیمت فروش دلار پرفکت مانی یا پی یر در صرافی ها به صورت تومان به موجودی خرید شما اضافه می شود به عبارتی با این کار بصورت اتوماتیک دلار های خود را می فروشید ، حداقل مقدار برای واریز 1 دلار است.

قوانین بیشتر را می توانید در صفحه قوانین و ضوابط کلیک فکس (پایین سایت) مشاهده کنید.

لینک ثبت نام


افزایش بازدید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادمین ׀ تاریخ: شنبه 22 تير 1398برچسب:سایت کلیکی،درآمد آسان، درآمد با کلیک, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , sharje21.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com